donderdag 27 augustus 2009

Brötje Heizung

Dinsdag kregen we de gelegenheid op de fabriek van Brötje Heizung in Duitsland te bezoeken. Brötje Heizung is een fabrikant van verwarmingsketels, een merk waar we vaak mee samenwerken. Samen met Chappee zit Brötje in de groep 'Baxi'. Een beetje een ingewikkelde situatie. De mannen mochten de fabriek bezoeken, voor de dames was er een stadsbezoek georganiseerd. Ik had er enerzijds spijt van dat ik de fabriek niet kon bezoeken, maar ben uit beleefdheid meegeweest met de dames. Ik vind het altijd fascinerend om een fabriek in werking te zien. Ik heb 12 jaar als bediende in een fabriek gewerkt, en interesseer mij nog steeds in het hoe en wat en wanneer, de volledige organisatie van een fabriek. Maar het damesprogramma was ook leuk en ontspannend.
Omdat het 7 uur busrit was (enkele rit), was het met overnachting. Hierdoor heb ik de winkel dus 2 dagen moeten sluiten. En dat was er deze morgen aan te zien. Ik had het heel druk met het beantwoorden van de telefoon. De grootste drukte was tegen de middag weggeëbd. In de namiddag kon ik dan aan mijn administratie beginnen. Maar toch kon ik de vermoeidheid niet onderdrukken. Zo'n 'uitstap' kruipt in de kleren. Ik denk dat ik deze avond vroeg onder de wol kruip.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten