vrijdag 7 augustus 2009

Een hete dag

Gisteren was een hete dag. Voor veel mensen veel te heet. Voor mij viel het mee, in mijn bureau was de hitte niet echt te voelen. Het was aangenaam warm. Toch wilde ik 's avonds genieten van de zon. Het eerste plan was om opnieuw te fietsen. Maar uiteindelijk hebben we beslist om gewoon thuis te genieten van het mooie weer. Omstreeks 19u15 kon ik naar huis. Gino had een afspraak om 20u, die niet zo lang zou duren. Dan konden we rond 20u30-20u45 samen buiten eten. Toen ik thuis kwam, begon ik onmiddellijk aan het eten, min of meer gehaast, zodat ik nog kon genieten van het zonnetje. Ik was rond 20u klaar, maar tegen die tijd waren er al wolken voor de zon gekropen. Het stralend weer van heel de dag was voorbij. Gelukkig was het nog warm genoeg om buiten te eten. Gino was om 21u thuis, toch iets later dan hij gedacht had. Maar we hebben toch nog kunnen genieten van de zwoele avond. We hebben samen met de kinderen nog een gezellige avond gehad.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten