vrijdag 14 augustus 2009

Hoe de plannen kunnen veranderen

Ik heb hier nog een bon liggen van een kledingwinkel die deze week vervalt. Ik had afgesproken met Gino dat hij op de zaak zou blijven zodat ik vandaag naar die winkel kon gaan. De kinderen kunnen wat nieuwe kleren gebruiken om naar school te gaan. Mathias gaat dikwijls helpen met zijn opa en is daardoor niet iedere dag thuis. Vandaag is hij er wel. Deze morgen heb ik nog de kleren van Mathias gesorteerd (te klein / niet te klein), zodat ik perfect weet wie wat nodig heeft. Gisteren had Gino mij al verwittigd dat het in de namiddag zou zijn. Dat was voor mij geen probleem. Deze middag belt hij echter dat de plannen veranderd zijn. Hij zal niet voor 17u thuis zijn. Wanneer zou ik dan in de winkel geraken? Volgens het internet is de winkel open tot 18u30. Ik hoop dat ik er zal geraken vandaag. Morgen zijn we een hele dag weg, dus dat is sowieso onmogelijk. Eventueel kan zondag nog. Hoe de plannen kunnen veranderen ...

Ondertussen schuift de administratie niet zoals ik gehoopt had. Maandag ging heel vlot, dinsdag had ik zo'n dag waarop het echt niet vooruit gaat, woensdagvoormiddag was ik er niet, gisteren (donderdag) heb ik verschillende vertegenwoordigers op bezoek gehad en ook vandaag heb ik nog maar weinig facturen kunnen maken. Ik hoop dat het volgende week vlotter gaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten