vrijdag 29 mei 2009

Toonzaal

Tijdens een vorig berichtje heb ik vermeld dat onze toonzaal volledig zal veranderen. De vorige toonzaal is al volledig afgebroken. Eén wand is al volledig bekleed met platen. Nu is het aan de schilder om deze te schilderen. Tijdens mijn vorige bericht heb ik niet zoveel prijs gegeven over onze plannen van de toonzaal. Ik kan wel al 1 tipje van de sluier oplichten. Deze morgen heb ik een badkamermeubeltje besteld voor onze toonzaal. Eén van de twee, want we zullen 2 badkamermeubeltjes hangen. Dit is één van de redenen waarom de muur moest bekleed worden. Nu het al een beetje vorm begint te krijgen, krijg ik toch kriebels in de buik. Het zal volgens mij een mooi resultaat worden. Voor de nieuwsgierigen : op 4 & 5 juli is onze opendeurdag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten