dinsdag 12 mei 2009

Betalingen en vertegenwoordigers

Gisteren wilde ik de betalingen in orde brengen. Ik steek daar toch wat tijd in, want ik wil heel wat controleren ondertussen. Dit is ook een werkje dat ik niet kan doen als de kinderen thuis zijn. Ik wil zo weinig mogelijk gestoord worden. Ik had de hele voormiddag nodig om mijn betalingen voor te bereiden. Toen ik in de namiddag een half uurtje bezig was, kwam er een vertegenwoordiger van Proximus. Die afspraak was ik vergeten. De GSM-operatoren willen altijd persé bewijzen dat ze beter en/of goedkoper zijn. Ik heb hem verteld dat ik mijn beslissing zou nemen tegen het eind van de week. Dan kon ik eindelijk weer verder doen met mijn betalingen, maar werd na een half uur weer gestoord door een vertegenwoordiger. Deze had ik in de voormiddag verwacht en dacht tegen de middag dat hij niet meer zou komen. Ook bij deze heb ik het zo kort mogelijk gehouden, want ik wist ondertussen dat ik mij zou moeten haasten om alles nog in orde te krijgen. En ja hoor, die ene vertegenwoordiger die ik wel had verwacht kwam ook nog. Deze is gelukkig ook niet lang gebleven, maar ondertussen waren de kinderen thuis en vroegen ze ook wat aandacht. Ik had een vergadering op school om 19u30, dus moest ik om 19u zeker klaar zijn. Gelukkig had ik weinig werk aan het eten. Enkel opwarmen. Voor mezelf heb ik een tas soep meegenomen naar mijn bureau. Ik besef dat het niet gezond is om te eten tijdens het werk, maar ik wou echt wel alles rond hebben. Ik was blij toen ik net op tijd klaar was. En ik was nog op tijd in de vergadering.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten