zaterdag 2 mei 2009

Het feest van de arbeid

Gisteren was het 1 mei, feest van de arbeid. Ik heb de kinderen verteld dat je de arbeid moet eren door ze uit te oefenen. Het was als grap bedoeld, maar ze vonden het niet grappig :) . Gino had 2 dringende herstellingen die 's morgens gebeld hadden. Nadat hij was vertrokken, heb ik nog wat huishouden gedaan en ben om 10u vertrokken naar de zaak. De kinderen zijn alleen thuis gebleven. Rond 12u was Gino klaar en ik had ook flink doorgewerkt, ik had toch alweer 10 facturen gemaakt. 's Middags hebben we samen gegeten en het was de bedoeling dat we daarna weer naar de zaak gingen. Maar de kinderen hadden de tuinslang en water-speeltjes uitgehaald. Het was ook prachtig weer. Ze hebben zich kostelijk geamuseerd. Ondertussen hebben Gino en ik het gras afgereden. We zijn dus met vertraging in de zaak geraakt. Om de dag af te sluiten hebben we de BBQ uitgehaald en hebben we zalm met gandaham om de BBQ gegeten. Zo was het voor ons ook een beetje feestdag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten