maandag 27 april 2009

Er is er één jarig ...

Gino is jarig vandaag en hij wilde trakteren met boterkoeken. Ik vond het een prachtig idee, maar dat betekende wel wat vroeger opstaan. Ik heb deze morgen eerst het eten voor vanavond klaargemaakt. Dan alles in de auto gezet voor de boterkoeken (tafeltjes, mandjes, tassen, koffie, servetten, ...) en ook voor vanavond (het eten, borden, bestek, extra kruiden, ...). Ik heb ook nog vlug wat aan de was gewerkt. Daarna ben ik vlug vertrokken richting bakker. Alles moest in een sneltempo, want ik wilde om 7u45 in de loods staan met de boterkoeken. Dan had ik nog 5 minuutjes tijd om alles klaar te zetten. Mijn opzet was geslaagd, ik was op tijd klaar met alles. De traktatie werd heel goed onthaald. Het heeft bij iedereen gesmaakt!

Vanavond moet ik jammer genoeg weg. Er is koorrepetitie, gelukkig maar een uurtje. Zondag moeten we zingen in de communie-mis en de bisschop zal aanwezig zijn, dus de repetitie is wel nodig. Maar daarna zullen Gino en ik wel nog een goeie drinken op zijn verjaardag. Op zo'n dag mag dat wel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten