dinsdag 21 april 2009

Verloren papieren of verloren verstand ...

Ik zocht mijn facturen van begin 2009. Ik kon ze nergens vinden. Het bleek alsof de maand januari niet bestond. Ik had natuurlijk heel wat geklasseerd door mijn computer-problemen. En toch zat januari niet in de map. Ik begon in alle mappen te kijken, want misschien had ik ze verkeerd geklasseerd. Daarna keek ik thuis in de archiefdozen, misschien zaten ze daar in. Brecht had meegeholpen met alles in archiefdozen te steken, dus de laatste controle had ik niet gedaan. Ik probeerde mij te herinneren wanneer ik ze laatst had gezien, maar tevergeefs. Ik begon serieus aan mezelf te twijfelen. Wat kon ik toch met die facturen gedaan hebben? De maand februari zat in de map, de maand maart lag nog bij de boekhouder, ... Tot ik tenslotte de telefoon nam en de boekhouder opbelde. En ja hoor, de boekhouder had ze vergeten mee te geven ... Ik was zó opgelucht. Ik was toch mijn verstand niet verloren!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten