maandag 30 maart 2009

Geen twee zonder drie

De computerproblemen zijn bijna opgelost. De server is vrijdag succesvol opnieuw geïnstalleerd. Alleen heeft Gino's computer blijkbaar geen verbinding met de mailbox, want sinds vrijdag ontvangt hij geen mails meer. Ik gelukkig wel nog. Dus vandaag mag ik nogmaals bellen naar mijn computer-firma. Ik ken hun telefoonnummer toch bijna vanbuiten hoor.

Vorige week zijn ze onze heftruck komen halen. Hij sputterde (letterlijk) en het duurde enkele minuten voor hij alle krachten had om ten volle te werken. Ze zijn hem komen halen en het verdict was niet zo goed. Het is een mankement aan de motor. Nu zijn ze nog aan het uitzoeken wat er precies aan mankeert en hoeveel het zal kosten.

En dan hebben we nog onze oudste wagen. Vorig jaar hebben we een wagen opgekocht van 16 jaar oud. De vorige eigenaars kochten een nieuwe wagen en vroegen aan ons dezelfde prijs als dat ze zouden krijgen van de garage, dus heel weinig. We wisten dat het een risico was, en donderdag is Gino dan ook in panne gevallen. Gelukkig dicht bij de garage. Daar hebben ze gezien dat het de join de coulasse was. Geen kleine panne dus. We hebben hem toch laten herstellen. Misschien kunnen we er dan nog een jaar meer rondrijden.

Het is een spreekwoord waar ik dit weekend aan dacht : geen twee zonder drie ... voor ons deze week heel toepasselijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten