dinsdag 3 maart 2009

Een drukke morgen

Gino moest vandaag samen met één van onze werkmannen op cursus naar Mechelen. Dat is natuurlijk niet bij de deur. Ze vertrokken om 7u30. Dat wil zeggen dat ik insta voor het verdelen van het werk 's morgens. Gelukkig had Gino gisterenavond alle materialen klaargelegd en/of in de camionette gestoken. Het ging heel vlot deze morgen. Ik heb me wel moeten haasten om op tijd te zijn. 's Morgens ben ik meestal toch een uur bezig met het huishouden. Ik kom dan tussen 8u en 8u20 op de zaak. Deze morgen moest ik dus ten laatste 7u45 de deur opendoen. Ik wilde toch nog de was gesorteerd hebben en puree gemaakt hebben (voor deze avond). Ik ben er maar direct ingevlogen deze morgen.

Ondertussen is Gino al terug. Nog voor de middag was de cursus gedaan. Maar onderweg naar de zaak kreeg hij een telefoon dat er een probleem was op een werf in Gits, dus hij is onmiddellijk opnieuw vertrokken.

Voor de rest is het een rustige dag. De telefoon rinkelt heel wat minder dan andere dagen, zo kan ik goed doorwerken aan mijn administratie. Want dit stapelt zich altijd heel vlug op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten