vrijdag 6 maart 2009

Het was weer zo'n dag

Al heel de week ben ik later thuis dan ik wil, waardoor de kinderen eigenlijk te laat in bed geraken. Gisteren was weer zo'n dag. Gino had het heel de dag druk met materialen afhalen, daarna afleveren, leidingen leggen die dringend waren, enz. 's Avonds moest hij ook nog dringend een offerte afgeven aan klanten. Rond 19u45 komt hij op de bureau en begint direkt aan de offerte. Ik stond klaar om te vertrekken en zag dat hij niet voor 21u zou bij de mensen geraken met die offerte. Mijn eerste voorstel was om vlug het eten klaar te maken voor de kinderen en dan terug te keren om te helpen, maar ik zag dat hij eigenlijk mijn hulp het best direkt kon gebruiken en niet na een half uur. Plots bedacht ik dat ik nog iets in de diepvries had zitten die net genoeg was voor de kinderen (we hebben een keukentje bij de zaak). Ik heb dit vlug uitgehaald en opgewarmd. Ondertussen kon ik helpen bij het maken van die offerte. Om 20u45 was de offerte klaar. Vlug nog wat folders verzameld, de nodige copies gemaakt en zo. Om 21u was Gino vertrokken met de offerte. De kinderen waren nog aan het eten, dus heb ik nog wat verdergewerkt. Rond 21u30 waren we thuis. Nadat de kinderen in bed zaten kon ik eindelijk beginnen met het klaarmaken van ons eten. Gelukkig was het niet zo veel werk (biefstuk met aardappelen en sla). Om 22u zat ik eindelijk aan tafel om te eten. Om 23u ben ik richting bed gegaan. Gino was om 23u45 thuis en kon ook beginnen aan zijn avondeten. Gelukkig is niet iedere avond zo. Alhoewel het agenda voor volgende week ook goedgevuld is. Ik heb maandag, dinsdag én woensdag een vergadering 's avonds.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten