maandag 16 maart 2009

Morgenstond heeft goud in de mond

De routine 's morgens bij ons loopt als volgt : we staan op en maken de kinderen wakker. We eten samen en na het eten gaan Mathias en Gino naar de loods. Brecht en ik blijven nog thuis zodat ik wat huishouden kan doen. Brecht helpt meestal met mij. Mathias vertrekt rond 7u50 met de fiets naar school. Brecht en ik komen rond 8u naar de loods, waarna Brecht ook naar school vertrekt.
Deze morgen zijn we een uurtje vroeger opgestaan en hebben we onze routine aangepast. Gisteren wilden we nog materiaal sorteren, maar dat is er niet van gekomen. Gino wilde het deze morgen doen, dus moest hij vroeger uit zijn bed. Ik ben samen met hem opgestaan en had zo nog heel wat tijd om wat huishouden te doen. Mathias en Brecht zijn met mij naar de loods gekomen rond 7u50. Het liep perfect. Ik hoop dat we dit kunnen volhouden, zo vroeg opstaan, want deze morgen heb ik zelf ervaren : morgenstond heeft goud in de mond.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten