dinsdag 30 maart 2010

Ditjes en datjes

Het worden drukke weken. Al sinds vorige week is het wat zoeken welk werk we nu eerst aanpakken. Zowel op privé-vlak als in de zaak.
Thuis willen we nog vanalles afgewerkt hebben tegen de communie van Brecht. Het belangrijkste werk is het terras met vijver. Vorig weekend werd er met man en macht ingevlogen. Alles is al afgegraven die moet afgegraven worden. Ook de put voor de vijver is gemaakt. Het schiet heel goed op. Als alles goed gaat kunnen we die volgend weekend metselen. Voor de rest wil ik nog alle ramen ingeolied hebben. Daarom heb ik deze morgen in een supertempo zo veel mogelijk gestreken en opgeplooid. Zodat ik de volgende dagen 's morgens de ramen kan schuren, met de bedoeling om in het paasweekend te schilderen. Gisterenavond hebben Gino en ik nog de geleverde terrastegels binnen gelegd. We zullen de avonden wat moeten doorwerken om er te geraken.

Ook in de zaak is het druk. Het is telkens een moeilijk werk om de werken te organiseren. Vooral omdat er vaak dringende installatie tussen komen, zoals het plaatsen van een CV ketel. Dit neemt meestal 2 dagen in beslag, maar als de klanten geen warm water hebben, is dit toch dringend.

Mijn map 'te maken facturen' heb ik vorige week kunnen doorwerken. Natuurlijk zijn er ondertussen al weer heel wat nieuwe bons ingeklasseerd, ik hoop hier morgen opnieuw aan te kunnen beginnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten