woensdag 3 februari 2010

Drukke week

Deze week is een drukke week. Niet in verband met afspraken, maar in verband met het werk wat ik wil afgewerkt hebben tegen het eind van de week.

Het begon al met de was (jaja, stokpaardje voor de meeste dames). Vroeger plande ik niet echt wanneer ik zou plooien en strijken. Sinds enkele maanden echter probeer ik dit op maandag en dinsdagmorgen geklaard te krijgen, om dan op woensdag alles in de kasten te steken. Maar maandagmorgen moesten we Gino's bestelwagen naar de garage brengen voor het onderhoud. Het is een kwartiertje rijden, dus ben je al snel drie kwartier tijd kwijt in het weg-en-weer rijden. Dinsdagmorgen heb ik toch nog goed kunnen doorwerken aan de was, zodat alles toch afgewerkt was tegen dinsdagavond. Deze morgen alles netjes terug in de kast en klaar is kees. Of toch niet helemaal. Omdat ik dit weekend niet veel tijd zal hebben om te wassen heb ik gisteren nog een wasmachientje gedraaid (zo noem ik dat toch) en deze morgen uitgehangen. Het plooien en strijken hiervan staat op het programma voor vanavond en morgenochtend. Zo is het meeste toch verwerkt.

Ook op de bureau is het druk. Ik probeer nog steeds de achterstand in het factureren in te halen. Het lukt behoorlijk goed, maar ik zal mij toch nog eventjes moeten blijven inzetten. We zijn opnieuw het begin van een nieuwe maand. Dit wil ook zeggen dat de documenten voor de boekhouder moeten gesorteerd worden. Ik controleer ook de betalingen in de eerste week van iedere maand, dus dat staat ook op het programma.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten