maandag 26 oktober 2009

Een drukke zaterdag

Gino had voor zaterdag 2 afspraken : 1 in de voormiddag en 1 in de namiddag. Hij wou ook nog een twee-tal werkjes afwerken. Daarbij kwamen nog eens een paar dringende herstellingen. Dat maakte dat hij tegen de avond bij 12 verschillende klanten was geweest. Het was vliegen van de ene plaats naar de andere. Sommige om de werken de bekijken, andere voor herstellingen, andere voor leveringen, ... In de voormiddag is Brecht meegeweest met zijn papa. In de namiddag is Gino alleen op baan geweest. Mathias had heel de dag werk aan een jaarwerk voor school.

Ook bij mij ging het goed vooruit. Ik wou de facturen klaarleggen, zodat onze boekhouder de BTW-aangifte kon doen. Daar is toch wel wat sorteer werk aan. Ik heb dan nog ander klasseerwerk kunnen doen. Tegen 6 uur was Gino thuis. Hij en de kinderen hebben dan de geleverde materialen in de rekken gestoken, terwijl ik de bureau wat heb opgeruimd. Daarna heb ik meegeholpen in het magazijn. Om 8 uur hadden we gedaan. We wisten op voorhand dat we gisteren (zondag) niet op de zaak zouden geraken.

Zondag heb ik thuis de benedenverdieping gekuist, terwijl Gino en de kinderen de zolder nog wat hebben opgeruimd. Tegen 10u zijn we naar de kerk gegaan, er was een afscheidsmis van onze pastoor. Brecht moest de mis dienen, en ik heb meegezongen met ons koor.
Na de mis was er een receptie. Na het middageten hebben Gino en zijn broer een werkje opgeknapt bij zijn ouders. Daarna zijn we nog op ziekenbezoek geweest. Een druk programma, dus, gisteren.

Deze morgen was het gelukkig leuk beginnen in een opgeruimde bureau. Ik ben er direkt ingevlogen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten