maandag 5 oktober 2009

Een beetje verlof

Vandaag moeten de kinderen niet naar school. Dan is het voor ons ook een beetje verlof, want we kunnen dan iets langer slapen. Gisterenavond hebben we nog gezellig samen TV gekeken en zijn we dan toch om 21u30 gaan slapen. Zo zijn we volledig uitgerust kunnen opstaan. Een uurtje later opstaan, maakt wel dat ik deze morgen een uurtje minder thuis kon werken. Het was snel 8u, tijd om te vertrekken. Ik heb toch nog de was kunnen opplooien en nog een wasmand ophangen. Het is de eerste keer dat ik de was binnen moet ophangen. Het is vandaag de eerste regenachtige dag sinds lang.

Ongeveer 2 weken geleden begon ik problemen te krijgen met de afvoer in de keuken. Ik had zelf de sifon in de kast afgebroken, omdat ik dacht dat het probleem daar zat. Maar daar vond ik niets. Het probleem zat verder. Gisteren had Gino eindelijk tijd op de buis te ontstoppen. Ik was blij dat dat probleem was opgelost. Ik had telkens schrik als ik mijn vaatwas aanstak, dat mijn keuken plots zou onderstaan.
Daarna zijn we naar Claeys-Verhelst (http://www.claeys-verhelst.be/) in oudenburg gegaan, die open waren ter gelegenheid van openbedrijvendag. Ze hebben er een mooie toonzaal bijgemaakt waar vooral technieken en speciale hulpmiddelen en toestellen, zoals ziekenhuisbad of kleurter-wc'tjes worden geshowd. Deze toonzaal kreeg de naam 'de andere badkamer'. Een mooie benaming vond ik. Deze toonzaal is wel enkel te bezoeken op afspraak.

Eigenlijk had ik gehoopt om samen met Gino wat burowerk te doen. Daar hebben we jammer genoeg geen tijd meer voor gehad. Misschien volgende zondag?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten