woensdag 23 september 2009

Een drukke week

Ik weet dat ik jullie al enkele dagen heb verwaarloosd. De reden is dat het hier een hele drukke week is. Vorige week waren we enkele dagen niet op de zaak. We hadden weeral kans om een fabriek te bezoeken. Ditmaal in Italiƫ. Het is alsof wij dit heel vaak doen. Maar het is toevallig 2x in een korte periode. De vorige uitnodiging voor een fabrieksbezoek in het buitenland was 6 jaar geleden. Toen zijn we niet meegeweest wegens 'te druk'.

Maandagmorgen is hier een drukte gestart, die niet te stoppen was. Al heel de week is het telefoons opnemen, klanten ontvangen, vertegenwoordigers, leveringen, ... Deze morgen is de eerste morgen dat het iets rustiger is geworden. Dus profiteer ik er van om mijn blogje aan te vullen.

Deze week voel ik mij niet fit, en heb ik vaak hoofdpijn. Dat zorgt er ook voor dat ik thuis ('s morgens en 's avonds) niet zo veel werk verzet. Behalve de was, heb ik niet veel gedaan. Deze morgen heb ik opnieuw de draad proberen op te pikken en heb ik de keuken opgeruimd, de aardappelen voor deze avond geschild en het stoofvlees voor morgenavond al wat laten sudderen. Ik hoop dat ik volgende week wat meer energie zal hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten