donderdag 10 september 2009

Agromarkt Gistel

Onze opendeur is nog maar pas enkele maanden achter de rug. Toch zijn we alweer bezig met het volgende evenement. Dit weekend zijn we namelijk aanwezig op de Agromarkt te Gistel. Zoals de naam al laat vermoeden is dit een landbouwbeurs. Omdat wij heel wat landbouwers in ons klantenbestand hebben, hebben wij daar graag een standplaats. Dit is al de 5e keer op rij dat we hieraan meedoen. Deze beurs is tweejaarlijks. www.agro-markt.be .
Zoals ieder jaar huren we samen met een vriend-schrijnwerker Gino Demaegdt een tent. Elk krijgt zijn deel van de tent om te vullen met demo-panelen en -materialen. Morgennamiddag wordt de tent geplaatst. Dan pas kan alles voorzien worden, zoals gewone tafels, bistro-tafels, ... De foto's, posters, vlaggen kunnen opgehangen worden. Dit jaar willen we de tent ook nog wat versieren. Hoe we dit zullen doen, zal ik nog niet verklappen. De bezoekers zullen het wel opmerken. De mensen die niet kunnen komen, niet getreurd, volgende week plaats ik hier zeker enkele foto's. Het is toch enkele uren werk vooraleer de stand klaar is. Ik kan hier jammer genoeg niet veel aan meehelpen, iemand moet op de winkel passen. Morgenavond zal ik zeker eens kijken hoe de stand er uitziet. Ook het "staan" op de stand vind ik leuk. Ik verlang naar zondag. Het is altijd een leuke dag, zeker als het mooi weer zal worden. Iedereen welkom!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten