dinsdag 30 juni 2009

Nog 3 dagen

Ik weet dat ik jullie, lezers, wat verwaarloos, maar het zijn drukke tijden voor het ogenblik. We zitten bijna geen enkele avond voor middernacht in ons bed. Maar ons werk loont. De toonzaal is bijna volledig af. Er moet nog 1 badkamermeubeltje geplaatst worden, dat wordt morgen geleverd. Bij het ander badkamermeubeltje was de spiegelkast niet geleverd. Dat hebben we vandaag ontvangen.

De tafel die moest geschilderd worden staat er ook, met een nieuw structuur-verlichting er boven. Nu is het mijn taak om die tafel te 'vullen'. Ik heb al heel wat ideetjes van materialen die er op moeten komen. Maar voorlopig heb ik niet genoeg om de tafel volledig te vullen. Ik moet nog het één en ander bestellen. De bijkomende rekken zijn ook geplaatst. Dat hebben Gino en ik vrijdagavond gedaan. Ook deze moeten gevuld worden. Dat wordt mijn werk voor deze namiddag : de toonzaal aankleden.

Dit weekend zijn we al goed gestart met alles eens grondig te kuisen. Er is al een gedeelte geschuurd. De rest is voor vrijdag. Donderdag wordt de laatste hand gelegd aan de toonzaal.

Het reuzegroot spandoek is ook al geleverd, en het is prachtig. We zullen het vrijdag aan ons gebouw hangen. Ik zie het al een beetje voor me, en ik denk echt dat het mooi zal worden. Een blikvanger voor ons gebouw.

Zo komt alles op zijn pootjes terecht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten