woensdag 17 juni 2009

Voorbereiding open deur weekend

Er komt toch heel wat bij kijken, bij een opendeur, zeker als je vanalles wil veranderen in het bedrijf. Ik heb zelfs een planning gemaakt om geen details te vergeten. Maar het begint vorm te krijgen. De toonzaal is geschilderd. Ik vind het resultaat mooi. Het is in een bleke kleur geschilderd met een gekleurde band erdoor. De tafels die in de toonzaal zullen komen, moeten nog geschilderd worden. Die zal ik zelf doen. Ik had die graag tegen dit weekend geschilderd, zodat ik al kan denken hoe ik alles zal indelen. Ik hoop dat de toonzaal er tegen volgende week min of meer afgewerkt zal uitzien.

Het magazijn hebben we ook heringedeeld. Het buizen- en kabelrek hebben een nieuwe plaats gekregen. We hebben nog een buizenrek bijgeplaatst, zodat de PVC buizen binnen kunnen liggen.

Vanaf zondag wordt alles opgeruimd en opgekuist. Alhoewel we iedere zondag de zaak komen kuisen en het magazijn om de 2 à 3 weken met water wordt gereinigd, zijn er toch nog hoekjes of kantjes die niet perfect proper zijn. Er zijn altijd hoekjes waar je niet direct tijd voor vrij maakt om die op te ruimen. Dit is nu de perfecte gelegenheid om alles perfect proper te krijgen.

Nog 2,5 weken ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten