zaterdag 3 september 2011

Wat een drukte

Maandag begon hectisch, al van de eerste minuut met vragen van de werkmannen (wil je de klant opbellen dat we komen, mag ik het juiste adres hebben, ...), met telefoons van de klanten, met vragen van Gino, ... Er waren heel wat telefoonoproepen tot rond 10u. Gelukkig viel alles toen stil. Tot Gino zelf wilde telefoneren naar de leverancier. Hij kreeg een bezettoon. Vreemd dacht hij. Een kwartier later probeerde hij opnieuw. Weer hetzelfde. Na de derde keer vond hij het verdacht. Ik probeerde ons huisnummer en kreeg ook een bezettoon. Ik probeerde met mijn GSM naar ons nummer van de zaak te bellen en kreeg een dame die zei : "Dit nummer is in storing." Dat verklaarde de grote stilte na 10u. We zeiden al lachend dat de lijn oververhit was geraakt door de vele telefoons. Ik belde naar Belgacom, waar ik te horen kreeg dat er inderdaad een storing was en dat een technieker zou langskomen. Gelukkig konden ze de inkomende oproepen doorschakelen naar mijn GSM.

Dinsdag kreeg ik een telefoon van de technieker van Belgacom dat hij alles in de centrale had kunnen oplossen.

Woensdag was opnieuw een superdrukke dag met heel veel telefoontjes, regelen van depannages, herregelen van de werkschikking, enz. Ook de kinderen waren behoorlijk druk. Dit was waarschijnlijk door de spanning voor de eerste schooldag.

Donderdag was het dan zover. De eerste schooldag. Ze zagen het allebei zitten. Brecht werd de eerste dag naar school gebracht door de mama van een vriend. Mathias moest pas om 10u20 in school zijn. Dat maakte de ochtend wat rustiger.

Vrijdag was alles weer op het tempo van het schooljaar. Dat gaf eigenlijk een goed gevoel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten