vrijdag 26 augustus 2011

Heen- en weervliegen

De laatste dagen is het nogal heen- en weervliegen. Gisteren moesten de kinderen hun boeken ophalen. Brecht mocht in de voormiddag. Dus kwam ik voor een uurtje naar de zaak. Omstreeks 9u vertrokken we naar zijn school. Alles verliep vlot. Om 10u stonden we terug in de zaak. Mathias moest tussen 13u30 en 14u30 in zijn school zijn. We moesten dus op tijd eten. Net toen we wilden vertrekken stond er een vertegenwoordiger aan de deur. Gelukkig kon Gino overnemen. Om 13u zaten we in de auto richting Brugge. Ook daar verliep alles redelijk vlot. Omstreeks 15u waren we terug. De kinderen hebben allebei hun boeken, en mijn geldbeugel was wat lichter.

Ook vandaag was het wat heen- en weerrijden. Ik wou graag met het koor meezingen op een begrafenis. Het was de begrafenis van een man die ook koorlid was. Deze man is spijtig genoeg gestorven aan ziekte. Ik had afgesproken om 2 koorleden op te pikken, dus vertrok ik om 9u15, met de bedoeling om er om 9u45 in de kerk te zitten. We repeteerden nog een laatste keer en wachtten tot de mis begon. Ook Gino wou naar de begrafenis komen. Brecht moest echter om 11u45 in Torhout zijn om zijn beugel te laten plaatsen. Na wat gepuzzel waren we er aan uit hoe we dit zouden geregeld krijgen. Gino heeft Brecht meegenomen tot bij zijn ouders. Na de begrafenis kon hij dan direkt van daaruit vertrekken met Brecht. Brecht moest daar 1u30 blijven. Ik kon de kerk verlaten om 12u45. Ik reed richting de zaak. Toen ik daar aankwam hoorde ik dat ik Brecht mocht gaan ophalen. Ondertussen belde Gino ook als ik materiaal wilde brengen naar onze werkmannen. Daarvoor moesten we onderweg afspreken, want Gino had het materiaal mee. Zo gezegd, zo gedaan : stoppen op de afgesproken plaats, materiaal overladen, Brecht ophalen, materiaal gaan afleveren en terug naar de zaak. Het was ondertussen rond 14u. Eindelijk tijd om te eten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten