vrijdag 24 september 2010

Traktaat

Eergisteren heb ik getrakteerd voor mijn verjaardag. Mijn verjaardag was zaterdag. Maandag had het wenig zin om te trakteren, want er waren maar 2 collega's aanwezig. Dinsdag was ik te laat toegekomen op de firma, waardoor er al een ploeg vertrokken was. Dus woensdag heb ik mijn doos 'quality street' bovengehaald en met veel plezier getrakteerd.

Zaterdag heb ik een dag verlof genomen (gekregen). Tijdens de week een hele dag niet op de zaak komen, is heel moeilijk. Omdat mijn verjaardag ditmaal op een zaterdag viel, wou ik hier wel van profiteren. Gino had geregeld dat er back-up was als er een dringende herstelling uit de bus kwam, zo was ik de hele dag vrij. Wat een zalig gevoel! In de voormiddag heb ik wat gewone boodschappen gedaan, die al lang op zich lieten wachten zoals gordijntjes voor de kinderen hun kamer besteld, naar de schoenmaker geweest, ... In de namiddag had ik afgesproken met een vriendin en zijn we samen naar Brugge geweest. Daar hebben we de hele namiddag geshopt. Ik heb er enorm van genoten. 's Avonds had Gino een leuk restaurant gevonden om samen met vrienden iets te gaan eten. Het was een leuke, ontspannende dag.

Ook zondag heb ik weinig gewerkt. In de voormiddag hebben we met het koor een mis voorgezongen in de kerk van Gistel, dit ter gelegenheid van "de dag van de landbouw". Daarna hebben we toch nog enkele uren op de bureau gewerkt. In de namiddag zijn we richting Middelkerke getrokken, waar er heel wat landbouwmachines uitgestald stonden ter gelegenheid van de dag van de landbouw.

Het was alles samen een heel ontspannen weekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten