maandag 27 juli 2009

We zijn er weer ingevlogen




Vandaag is de eerste dag na ons verlof. Vorige week ben ik al enkele uren naar de bureau gekomen, dus is kon ik direkt beginnen. Ik was van idee om eerst de winkel volledig in orde te brengen. De tafel had enkele 'lege' plaatsen door demo-materialen die we in bruikleen mochten hebben voor de opendeurdag. Deze waren nu weg. Ondertussen wilde ik de tafel ook nog afstoffen en zo. Ik wilde dit zo snel mogelijk gedaan hebben, zodat het vlug klaar was voor de klanten. Maar dat was zonder de klanten gerekend. De telefoon en de winkelbel stonden bijna niet stil. Zo zijn we er onmiddellijk weer ingevlogen. Geen tijd om er weer voorzichtjes in te komen, maar ik heb het het liefst op die manier. Ik had er onmiddellijk weer zin in.

Hierbij vind je nog een foto van ons gebouw met het nieuw spandoek. Zo zien jullie waar ik al een paar keer over heb verteld.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten