woensdag 22 juli 2009

Verlof doet deugd

Jullie hebben al een tijdje niets meer van mij gehoord. Dat komt door ons verlof. We zijn een weekje naar nederland geweest. Ik ga niet graag ver. Ik vind dat een verlof dicht evenveel deugd doet als een ver verlof. Maar dat is mijn persoonlijke mening natuurlijk. Het enige wat je niet zeker bent, dicht bij België, is het weer. Maar daar hadden we geluk mee. We hadden 4 dagen prachtig weer, en daarna 3 dagen bewolkt, maar warm, weer. Meer mogen we toch niet verlangen hé. Voordat we konden vertrekken, moest er nog heel wat geregeld worden. Onze werkmannen werkten nog verder, dus moest het werk geregeld worden, de materialen besteld worden, de klanten verwittigd worden, enz. Het is gelukkig allemaal vlot verlopen tijdens onze week verlof.
Onze vakantie was prachtig. We hebben een boerderij vakantie gedaan. Net zoals vorig jaar. Dit is ideaal voor onze kinderen. Dit jaar hadden we het echt getroffen. We hadden een huisje op de boerderij die gelegen was aan het meer. De kinderen konden er bootje varen (roeibootje), zwemmen in het meer, in de zandbak of op de go-cart. Halfweg de week hadden de eigenaars een trampoline gekocht. Dat vonden ze natuurlijk ook leuk. De laatste dag zijn we doorgetrokken naar het eerste waddeneiland. Alhoewel het geen prachtig weer was, was het toch een rustgevende plaats.
Nu zijn we al enkele dagen thuis, en heb ik van de gelegenheid gebruik genomen om thuis ook nog één en ander in orde te brengen. Zo heb ik mij deze morgen bezig gehouden met onze wasplaats eens een grondige schoonmaakbuurt te geven, de garage eens flink op te ruimen, naar het containerpark te gaan en achter nieuwe broeken voor Mathias. Morgen zou ik graag verder doen met de garage, daarna de bureau of de zolder opruimen en naar de bank te gaan. Dit zijn allemaal werkjes waar ik anders geen tijd voor heb. Vanaf volgende week is ons verlof voorbij, dus ik moet er van profiteren.

Oh ja, ik heb beloofd aan mijn nichtje, die beweert mijn grootste fan van deze blog te zijn, de groeten te doen via mijn blog. Bij deze : de groetjes aan L.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten