dinsdag 28 juli 2009

Iedereen geslaagd

Door de aankoop van onze nieuwe bestelwagen moesten 3 van onze werkcollega's een rijbewijs C behalen. Vorige week is de laatste geslaagd. Nu mag bijna iedereen met de nieuwe camionette rijden. We zijn blij.

Ondertussen ben ik het werkritme nog niet gewoon. Het was deze morgen weer moeilijk om uit mijn bed te geraken. Alhoewel we vorige week ook op hetzelfde uur opstonden, is het nu precies moeilijker omdat het echt moet. Ik heb deze morgen dus niet veel huishouden meer kunnen doen. Ik had nochtans veel gepland.

Deze avond zal ik het hopelijk ook niet kunnen doen, want er bestaat een grote kans dat we deze avond met de luchtballon zullen varen. Dit is een nieuwjaarscadeau van onze werkmannen. Deze vlucht is al 2x uitgesteld wegens te slecht weer, maar voor vandaag voorspellen ze toch goed weer hé? Het moet mooi weer zijn, maar het mag ook niet veel waaien en de wind moet in de juiste richting zitten. Deze namiddag weet ik als het vanavond kan doorgaan. Spannend.

1 opmerking:

  1. hoi anja, ik wil ook wel eens een keertje met de luchtballon varen, lijkt me enorm leuk.

    BeantwoordenVerwijderen