zaterdag 26 maart 2011

Lang leve de zon!

Ik heb deze morgen de verwarmingsinstallatie afgezet. Misschien zal het 's morgens en 's avonds nog wat fris zijn, maar dan kan ik hem snel terug aan zetten. Voor het warm water is het alvast niet meer nodig. De zon scheen deze week zo goed dat we telkens genoeg hebben met onze zonnepanelen om warm water te maken. Donderdag had de zon zo goed haar best gedaan dat we 200 liter water hadden van 75°C! Het is toch genieten van het mooie weer, maar in de bureau kan ik de ketel nog niet afzetten. In de namiddag heb ik geen verwarming meer nodig, maar 's morgens en 's avonds wel nog. Je kunt je ook niet warm werken aan die papieren hé. Het venster van de bureau is naar het noorden gericht, dus de zon kan het niet opwarmen. Nog eventjes geduld, totdat de warmte binnen zit.

Vorige zondag hebben we genoten van het zonnetje op ons terras. In de voormiddag hadden we op de bureau gewerkt. In de namiddag had Gino samen met de kinderen verder gewerkt aan onze zolder. Om 16u had ik koffie met koekjes klaarstaan bij onze nieuwe tuinbank. Zo gezellig samen genieten van de zon! Ontspannend!

Dat was een voorloper van een hele drukke week. Gelukkig is het weekend kalm. Zowel vrijdagavond als zaterdagavond zijn we vrij. Zondag (morgen) is er de jaarlijkse happening bij de groothandel, waar verschillende fabrikanten hun producten en nieuwigheden tonen in een mini-beurs. Tegen 16u worden we verwacht in Kortrijk voor de baby-borrel van Jana. Jana is het eerste achterkleinkind in de familie Annys. Ik kijk er al naar uit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten