maandag 28 februari 2011

Drukke week

Het belooft een drukke week te worden. De hoofdreden is een aankomende belastingscontrole. Ja, ik hoor jullie al denken : weeral? Zo dachten wij ook toen we 2 weken geleden een brief kregen met de melding van een nieuwe controle. Het gaat nu over een ander boekjaar dan de vorige controle en het zijn andere personen van de dienst financiƫn. Ditmaal komen ze bij ons ter plaatse. Donderdagvoormiddag staan 2 controleurs voor de deur. Ik hoop dat het goed gaat. Een mens is toch altijd bang om iets verkeerd gedaan te hebben. Dat wil wel zeggen dat ik deze week weer heel wat papieren zal moeten klaarleggen. Deze namiddag heb ik een samenkomst met mijn boekhouder, zodat ik weet wat er allemaal moet voorbereid worden. Gelukkig zal de boekhouder er donderdag ook bij zijn.
Wat deze week ook moet aangepakt worden : de lijst van alle gecontroleerde CV-installaties van 2010. Iedereen is verplicht om jaarlijks of tweejaarlijks zijn verwarmingsinstallatie te laten controleren. Om dit te kunnen controleren vraagt de overheid aan alle installateurs om jaarlijks een lijst op te sturen. Dat is toch telkens weer een hele karwei. En dan wordt morgen ook nog een drukke en spannende dag, maar daarover lees je meer in mijn volgend blogje ...

Vorig weekend was het ook druk. Maar dan wel in het weggaan. Het begon eigenlijk donderdag al. Dan zijn we naar Batibouw getrokken. Door werken aan onze server konden we maar om 10u45 vertrekken. Ik was een beetje spijtig dat we wat laat waren vertrokken. We hadden toch wat file te verduren. Maar blijkbaar hadden de mensen die vroeger vertrokken waren een zware file moeten verwerken en waren niet veel voor ons toegekomen. Onze trektocht door de paleizen ging vlot. Tegen 20u30 waren we terug thuis. Vrijdagavond hadden we filmvoorstelling met onze vereniging. Het was weer kunst- en vliegwerk om er op tijd klaar te staan, zeker als de DVD-speler niet wil meewerken! Maar het was toch een ontspannende avond, met een komische film. Zaterdagnamiddag was het de beurt aan de kinderen. Met 36 kwamen ze naar de kinderfilm kijken. Tegen 19u30 moesten Gino en ik op het Elooi-feest van Zande zijn. Een avond waar ambiance altijd verzekerd is! En ten slotte was er zondagmiddag familiefeest. Tussenin hebben we natuurlijk nog wat werk verzet. Zondagvoormiddag had Gino zelfs nog een depannage en zondagavond zijn we nog voor 2 uurtjes achter ons computerscherm gekropen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten