donderdag 10 februari 2011

Eindelijk

Het is (zoals ik had voorspeld) wat kalm geweest op mijn blog. De reden was mijn facturen-map. Maar ... ik ben eindelijk door mijn map 'gewerkt'. Dat wil zeggen dat ik van de A tot de Z alle werkbonnen en dergelijke heb verwerkt tot facturen. Het is exact 34 dagen na mijn eerste bericht over mijn facturenmap. Die zag er toen zo uit :



Dit is de pak papieren die uit de map werden genomen om er facturen van te maken. Natuurlijk letter per letter, gesorteerd per naam :

Niet weinig toch? Dit zijn in totaal 176 facturen geworden.
Nu vraagt iedereen zich natuurlijk af hoe mijn map er nu uit ziet. Ziehier het resultaat :


Volgens mij is er weinig verandering. De map is lichtjes gezakt. Gelukkig maar. Maar toch heel weinig. Dat wil dus zeggen dat ik de strijd niet mag opgeven, ik moet blijven doorgaan. In die 34 dagen zijn er natuurlijk ondertussen nieuwe documenten bijgekomen in de map.

Ik moet er ook eerlijk bij vertellen dat er nog wat werk is achtergebleven. Van deze bons kon ik (nog) geen factuur maken, omdat ik nog één en ander moest bespreken met Gino :


Toch ben ik blij en een beetje trots met mijn werk. Om mezelf toch wat te belonen, doe ik vandaag geen 'zwaar' werk meer. Ik ga nog wat post sorteren, klasseren en sorteren. En vanaf morgen gaan we er weer tegenaan! Hierbij sluit ik het hoofdstuk 'facturenmap' (voorlopig) af.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten