donderdag 3 februari 2011

Personeelsnieuwjaarsfeest

Ik heb jullie nog niet verteld over ons personeelsnieuwjaarsfeest. Dat is doorgegaan zo'n 10 dagen geleden, op zaterdag 22 januari. Het is in de eerste plaats niet gemakkelijk om een datum vrij te krijgen. Na een rondvraag bleek in maart de eerste datum te zijn waarop iedereen vrij was. Tot plots, enkele dagen vooraf, bleek dat 22 januari toch vrij was. Zoals ieder jaar worden alle werknemers met gezin bij ons thuis uitgenodigd. Gino en ik maken een lekker feestmaaltijd voor hen klaar. Die zaterdag was er veel werk in het magazijn, gino kon niet meehelpen met het voorbereiden van het feest. Gelukkig heb ik wat hulp gekregen van de kinderen en was ik ruim op tijd klaar met het eten.

Het was een gezellige avond. Tijdens het aperitief geven we hun nieuwjaarscadeau. Dit jaar was het een werfradio voor de mannen en een glazen schaal met drijfkaarsen voor de dames. Na het uitdelen van de cadeaus gingen Gino en ik vlug naar de keuken om alles klaar te maken. Iedereen werd aan tafel gevraagd en we konden beginnen aan de maaltijd. Het was leuk en gezellig. Op het einde van de avond werd ons verteld dat ons cadeau nog onderweg was. We stelden ons geen vragen. Tot zondagmorgen een lieve dame voor de deur stond met een gigantische ontbijtmand, met de complimenten van ons personeel. Zo leuk en onverwacht! Ik zal proberen op te sommen wat er allemaal in zat : vers fruitsap, koffie, warme melk, chocoladelolly's om chocomelk te maken, champagne, donkerbruin brood, pistolets, een brochette met chocoladebroodje, croissant en suisse, vers fruit, chocoladereep, pralines, gerookte zalm, kaas, salami, preparé, hesp, yoghurt en ik ben vast wel nog iets vergeten. We kregen toch niet alles in 1 keer op. Zondagavond hebben we er nog een maaltijd van kunnen maken. Aan onze werkmakkers : nogmaals bedankt, het heeft heel zeker gesmaakt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten