dinsdag 1 december 2009

1 december

De laatste maand van het jaar is ingezet. Dit is traditie-getrouw een drukke maand. Heel wat CV ketels laten het afwweten, door de eerste koude die in het land komt. Facturen moeten dringend gemaakt worden, zodat de klanten recht hebben op de premies. De laatste verlofdagen worden opgenomen, zo wordt er al minder gewerkt. Tijdens de laatste week van het jaar is het zelfs moeilijk om nog aan materiaal te geraken. Ik ben telkens blij als het 1 januari is. Dan is het altijd weer een nieuwe start.

Alhoewel ik geniet van de feestdagen. Eerst sinterklaas, dan kerstavond, kerstmis en nieuwjaar. Het is toch telkens een leuke sfeer die in het land hangt. Vorig weekend heb ik de winkel al voor een stuk in kerstsfeer gestoken. Morgen wordt mijn kerstboom geleverd, dus tegen het weekend is ook bij ons de kerstsfeer op te snuiven. Ik hoop dat ik tegen dan mijn foto-toestel terug heb gevonden, dan kan ik wat foto's laten zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten