donderdag 25 april 2013

Alweer een beetje slimmer

Onlangs kregen we een uitnodiging voor een cursus "Basis sanitair en verwarming voor bedienden". Ik vond dit onmiddellijk interessant. Hier vraag ik eigenlijk al jaren naar. Het heeft geen zin om de volledige cursus sanitair en verwarming te volgen,  ik heb niet de ambitie om technieker te worden. Maar een basiskennis is zeker interessant! Ik weet natuurlijk al heel veel door de jaren heen, maar je kunt nog altijd bijleren hé.Ook onze bediende was geïnteresseerd om deze cursus te volgen. Dus schreven we ons met 2 in. Vorige week kregen we basis sanitair, deze week (gisteren) basis verwarming. En of het interessant was? Zeker wel! We hebben heel wat bijgeleerd, veel meer dan ik verwacht had. Alles werd mooi stap per stap uitgelegd. Voor de verwarming had men misschien beter 2 dagen voorzien, want dit is zo'n boeiende en toch wel ingewikkelde materie. Maar ik ben zeker blij dit gevolgd te hebben. Alweer een beetje slimmer !

Voor Gino was dit niet zo aangenaam. De woensdag is (wie weet waarom?) altijd een drukke dag. Gino zat die 2 woensdagen alleen op kantoor. Het was geen lachertje. Zeker niet als (zoals gisteren) plots de hele werkplanning in duigen valt en er op de valreep een nieuwe werkplanning moet bedacht worden, mensen opbellen, materiaal uitzoeken, ... Ik denk dat Gino blij is dat het maar 2 dagen was ... maar voor mij is de goesting om cursussen te volgen weer aangewakkerd :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten