vrijdag 12 april 2013

Hoe het in het leven kan verkeren

Ik studeerde als jong meisje af op 20-jarige leeftijd. Ik had toegepaste communicatie gestudeerd en vond daar heel moeilijk werk in. Omdat ik geen stilzitter ben (was) nam ik het werk aan die op mij afkwam. Eerst een vervanging als receptioniste (een hele toffe job). Daarna als administratief bediende in een immobiliënkantoor. Al na een paar maanden vond ik een job met vast contract in een multinational als administratief bediende. Daar heb ik 12 jaar lang gewerkt.

Nu, 20 jaar later, hebben we ondertussen onze tweede administratief bediende aanvaard. 20 jaar geleden zou ik nooit geloofd hebben dat ik zelf 2 bedienden zou in dienst hebben. toch was het nodig. Gino, ik en onze (eerste) bediende werken, zoals ze bij ons zeggen, slag om slinger, maar raken de papierberg niet de baas. Ik hoop dat dit zal helpen. N. doet alvast goed haar best.

Ondertussen ben ik thuis weer volop bezig om mijn extra werkjes aan te pakken. Deze morgen heb ik ons schoenrek (die een beetje op een rommelrek begon te gelijken) opgeruimd. Het was maar 20 minuutjes die ik nog over had deze morgen om die aan te pakken, maar alle beetjes helpen hé.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten