woensdag 4 april 2012

Met wat we soms onze dagen vullen ...

Soms kun je het je niet voorstellen met wat ik allemaal mijn dag vul. Heel vaak is het vooral problemen oplossen. Zo hebben we het probleem met een badkamermeubel. Dit meubel was besteld eind januari, met levering op afroep (wat wil zeggen, wanneer we het nodig hebben). Vorige week vroegen we aan de groothandel om dit te leveren. Blijkbaar was de onderkast met lavabo niet geleverd. Gino telefoneert naar de groothandel. Ze zouden het uitzoeken. 's Anderendaags belt Gino terug naar de groothandel. Blijkbaar was de onderkast niet beschikbaar. Dit kastje zou pas eind deze maand toekomen. We vroegen om een oplossing, want dit was niet zoals afgesproken. Gisteren belde ik nogmaals met de vraag als er al een oplossing was gevonden. Dat was er nog niet maar ze zouden er werk van maken. Een uurtje later kreeg ik telefoon dat hetzelfde meubel wel te verkrijgen was in houtstructuur in plaats van wit. Ik opperde wel dat onze klanten de meerprijs niet zouden willen betalen. Na wat onderhandelen konden we verkrijgen dat de klant het meubel in houtstructuur kon krijgen voor de prijs van een wit meubel. Deze morgen belde de klant als we al nieuws hadden. Ik vertelde hem de oplossing, maar de klant twijfelde als het kleur wel zou passen bij de tegels. Hij zou langskomen met een tegel uit de badkamer. In de loop van de voormiddag kwam de klant, maar hij twijfelde en zou terugkomen met zijn vrouw. In de namiddag kwam hij samen met zijn vrouw. Uiteindelijk wilden ze toch liever wit. Dus heb ik nogmaals gebeld naar de groothandel wanneer de exacte levertermijn was. Dit zou in week 17 zijn. Dit wil zeggen dat we het op het einde van de maand zouden kunnen installeren. De termijn is nipt, omdat dit huis verhuurd is vanaf 15 mei. Uiteindelijk hebben de klanten beslist de bestelling van het witte meubel toch te laten doorgaan. Laat ons hopen dat nu alles verloopt zoals beloofd ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten