dinsdag 24 april 2012

Een extra lange dag

Vorige donderdag was een extra lange dag. De reden was de schooluitstap van Mathias. Ze zijn naar London geweest. Om 5u45 moest hij ten laatste in Brugge aanwezig zijn. Dat betekende 5u ten laatste opstaan. Tegen 6u15 was ik terug, het uur waarop ik normaal opsta. Dus begon ik aan mijn normale dagtaak. Het was een hele drukke, zelfs hectische dag. 's Avonds was er een voordracht van onze plaatselijke KVLV over "op goeie voet". Ik moest mij haasten om op tijd te zijn. De voordracht duurde ongeveer tot 22u30. Net toen het gedaan was, belde Gino dat Mathias had opgebeld. Ze zouden om 23u15 terug in Brugge zijn. Gino en ik zijn samengereden. We waren beiden te moe om alleen te rijden. Zo kon de één de ander wakker houden. De bus had op het laatste nog vertraging, dus moesten we nog 20 minuten wachten. Mathias kwam rond 23u35 aan. Hij zat vol verhalen, maar was ook doodmoe. Tegen iets na middernacht waren we thuis. We gingen vlug slapen, met het idee dat we geen 6 uur meer te slapen hadden! Het was daardoor voor iedereen vrijdag een lastige, vermoeiende dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten