woensdag 7 december 2011

Opnieuw een hectische dag

Het begon gisterenavond eigenlijk al. Ik had gisterenmorgen mijn wagen naar de garage gebracht voor een onderhoudsbeurt. Gisterenavond konden Gino en ik er onmogelijk vroeg geraken. Ik verwittigde de garage. De auto zou buiten staan en de sleutel zou in een kluis liggen. Dus gingen Gino en ik gisterenavond richting Diksmuide. Gino moest nog een kamerthermostaat herinstellen bij klanten in Diksmuide. Ik had de klanten gebeld als we nog na 21u mochten komen. Dat was geen probleem en dan was dat ook al opgelost voor die mensen. Toen we doorreden naar de garage was het al na 10u 's avonds. We kwamen aan bij de garage en zagen dat de auto nog achter de omheining stond. Ze hadden hem vergeten buiten de omheining te zetten. Omdat het al na 10u was, durfden we niet meer bellen.

Dus zijn we deze morgen opnieuw richting Diksmuide gereden. Gino is eerst nog naar de zaak geweest om één en ander van materiaal klaar te leggen. Om 7u zijn we opnieuw naar de garage gereden. Daar was al een bediende aanwezig. Zo kon ik vlug mijn auto nemen en zo rap als ik kon (en mocht) reed ik naar huis, want Brecht moest om 7u45 aan de bushalte zijn. Pff dat was gelukkig gelukt.

Eénmaal aangekomen op de zaak bleef de drukte voortduren. Ik belde klanten op om te vragen of de techniekers mochten langskomen. Er werd gebeld door klanten. Ik moest dringend een mail opzoeken. Ondertussen werd er geleverd en moesten leveringsbons getekend worden. enzovoort, enzovoort. Tegen 8u45 was iedereen van de techniekers vertrokken. De telefoon bleef echter rinkelen. Er kwamen heel wat herstellingen uit de bus, dus heel wat planningswerk. Gino moest halsoverkop nog een dringend probleem gaan oplossen. Halfweg de voormiddag bleek dat 2 van onze techniekers materiaal te kort hadden. Dus ben ik maar in de auto gesprongen en heb ik dat gebracht. Toen ik eindelijk aan mijn 'normale' werk kon beginnen was het 11u30!

In de namiddag was het niet beter ... telefoons ... problemen ... vertegenwoordigers ... klanten opbellen ...

Ik denk dat ik deze nacht goed zal slapen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten