woensdag 15 juni 2011

Zoveel

Ik heb zoveel te vertellen. Maar geraak wegens tijdsgebrek maar niet op de blogsite om alles te delen met jullie.

Eerst en vooral over vorig weekend. Het was voor ons een druk weekend.

Het begon vrijdagavond. We hadden een etentje met het bestuur van het davidsfonds. Een gezellig samenzijn, waar we kunnen praten over koetjes en kalfjes (en niet over de aankomende activiteiten).

Zaterdag hadden we ons jaarlijkse personeelsetentje. Traditioneel verklappen we niet naar waar we gaan. We wilden er ook een actieve avond van maken, wat altijd goed is voor de groepssfeer, maar we wisten niet direkt welke activiteit we zouden doen. Ook onze mannen hadden geen idee. Na lang nadenken had ik het gevonden. Ik had voor de groep billenkarren gereserveerd in Middelkerke. Ik had ook geregeld dat we de dronkenput mochten bezoeken. Dus met onze billenkar reden we richting dronkenput. Dit is een oude regenwaterput die verzakt is. Door de verzakking geeft de dronkenput het gevoel dat je dronken bent. Na het bezoek aan de dronkenput hebben we getrakteerd met fruitjenever. Dan was het alweer tijd om de billenkarren terug te brengen, want om 8 uur hadden we afgesproken in het restaurant. De groep was te groot om aan 1 tafel te zitten, maar onze 2 tafels stonden naast elkaar, dus konden we goed met iedereen praten. We zijn in het restaurant gebleven tot 4u 's morgens. Ik moet er niet bij vertellen dat het een leuke avond was?

Op zondag hebben we vaderdag gevierd. Om 10u waren Brecht en ik verwacht in de kerk. Ik zou meezingen met het koor voor de eerste communie, Brecht was gevraagd om de mis te dienen. Tegen de middag waren we terug thuis. In de namiddag hebben we de vaders bezocht.

(Pinkster)maandag waren we uitgenodigd voor een communiefeest. De jongen in kwestie wou een groot feest met veel mensen. Het was lekkere beenhesp met frietjes om te eten. Dat is altijd lekker en ideaal voor kinderen. Daarna mochten we nog aanschuiven voor het dessertbuffet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten