vrijdag 15 oktober 2010

Wat gaat de tijd toch snel. Ik heb bijna geen tijd om te internetten of laat staan te bloggen. Toch is er heel wat te vertellen.


Laten we beginnen met vorige week zaterdag. Zaterdagnamiddag heb ik mij beziggehouden met de toonzaal/winkel. Ik heb alles van de grote tafel weggepakt en alles opnieuw op een andere plaats gezet, nieuwe dingen bijgezet, andere dingen weggezet. Met wat herfstbladeren, denneappels en kleine pompoenen is de toonzaal in hersft- & halloweensfeer. Ik heb ook nog 2 grote spinnenwebben aan het raam hangen. Zo valt het nog op van op straat.

Deze week ben ik iedere avond weggeweest.

Maandagavond ga ik meestal naar de aerobic. Dit is van 20u tot 21u.


Dinsdagavond wilde ik graag naar de kookavond van het KVLV. Deze begon om 19u30. Ik had op tijd het eten klaar staan (een grote pot vissoep) en had samen met de kinderen gegeten. Omdat ik nog 10 minuutjes over had, wilde ik nog de etalage versieren met de reuzegrote spinnewebben. Gino had ondertussen gebeld dat hij onderweg was, dus had ik de soep vlug opgezet. Net toen ik wilde vertrekken, kwam Gino op de zaak en kwam ook een klant langs. Deze klant had nog een vraag in verband met een factuur, die ik nog vlug heb opgezocht. Ik begroette vlug de klant en vertrok. Met een half uur vertraging kwam ik op de kookavond aan. Ik had echter vergeten te vertellen aan Gino dat de soep opstond. Toen Gino het eenmaal ontdekte was de soep bijna volledig uitgekookt. Gelukkig had hij nog genoeg.

Woensdagavond moest Gino een herstelling doen in Izegem. Het was toch een eindje rijden. Gino en ik hadden ook nog heel wat te bespreken, maar hadden hier nog geen tijd voor gehad. Dus hebben we beslist dat samen zouden rijden. Zo konden we vanalles bespreken en moest Gino de rit niet alleen doen.


Donderdagavond hadden we vergadering. De firma Schneider Electric wilde hun nieuwe reeks van automaten en dergelijke promoten. Dit alles ging door in Kinepolis Brugge. Eerst werd de voorstelling gegeven in de bioscoopzaal. Daarna werd een avant-première getoond. Dit was jammer genoeg een thriller, niet precies de stijl waarvan ik hou. De avond werd afgesloten met een drankje en een babbel met collega-electriciens. Dat is altijd leuk.

Zo liep de week al naar zijn einde. Vrijdagavond was er een activiteit van de vereniging waarin ik actief ben, nl. een filmavond. We hadden gekozen voor "It's complicated", een romantische komedie. Een ontspannende avondfilm kon ik wel gebruiken. Vrijdag was superdruk geweest, ik liep nogal gestresseerd rond.

Zaterdagnamiddag toonden we de kinderfilm "de prinses en de kikker". Daarna moest de zaal opgeruimd worden en nog vanalles teruggebracht worden, zoals projector, box-installatie, de DVD's, de sleutel van het zaaltje, ... Tegen 17u was ik opnieuw op de zaak. 's Avonds zijn we naar de pompoenenavond van het plaatselijke KVLV gegaan. Een avond rond pompoenen, met pompoenensoep, pompoenenwedstrijd, mogelijkheid om pompoenen te versieren, ...


Deze week is het gelukkig niet zo druk in het weggaan, want het is altijd lopen en vliegen om overal op tijd te geraken : vlug de winkel sluiten, een laatste telefoon beantwoorden, alles afsluiten, naar huis rijden, ons klaarmaken en dan meestal net op tijd of net te laat aankomen.

Tussen al dat weggaan door heb ik ook nog gewerkt (al lijkt het niet direct zo, hihi). Ik ben vooral bezig geweest met betalingsherinneringen en ook met factureren. Ook deze week ben ik van plan een serieuze inspanning te doen om mijn facturatie-map af te slanken. Eerst zal ik nog wat offertes controleren die Gino zaterdag heeft gemaakt en dan vlieg ik er in!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten