maandag 28 juni 2010

Drukte ...

"Ze hebben me weer klein gekregen", zeg ik soms, al lachend. Als het heel druk is in telefoons, toonzaal- en winkelbezoeken, vertegenwoordigers, ... dan gebeurt het dat tegen de avond al mijn energie weg is. Gisteren was dit het geval. Vanaf 19u kon ik bijna geen pap meer zeggen. Het was zo druk geweest. Ook vandaag was een drukke dag. Vooral een dag met veel problemen, die onmiddellijk moesten opgelost worden. Er moest gebeld worden, oplossingen bedacht worden, ... Maar ze hebben me niet helemaal klein gekregen! Alhoewel mijn oudste zoon soms lacht, dat het niet moeilijk is om mij klein te krijgen, ik ben dan ook maar 1m52 groot. Het is eigenlijk ieder jaar zo dat het net voor het bouwverlof het drukker wordt. Dit is voor veel mensen precies een psychologische drempel. Ik krijg vaak de vraag : het zal toch nog voor het verlof zijn.

Ondertussen is ons 'personeelsbestand' veranderd. Er heeft een van onze werkmannen zijn ontslag ingediend. Het is de eerste maal dat iemand de firma verlaat. Gelukkig ligt de reden niet bij ons, maar bij het werk. Deze persoon wil meer buiten werken. Dit maakt wel dat we dringend een nieuwe collega zoeken. Eigenlijk kunnen we 2 mensen gebruiken : een loodgieter en een technieker Centrale verwarming. Ik hoop dat we snel iemand vinden. Want in deze drukte een persoon minder, vertraagt natuurlijk de planning. Dus ... vertel het verder ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten