donderdag 3 juni 2010

3, 2, and ... action !

Binnenkort is een film van onze firma te zien op internet. Hiervoor hebben we natuurlijk alles netjes opgekuist. Zaterdag en ook een groot stuk van zondag zijn we er ingevlogen. Eerst heb ik de winkel en toonzaal aangepakt. Ik heb alle rekken een grondige beurt gegeven. Bepaalde rekken, zoals het lampenrek zijn een serieus werk. Ik heb hier maandag nog moeten aan doorwerken. Het was de ideale gelegenheid om de toonzaal nog eens een andere look te geven en wat nieuwe artikelen uit te stallen of artikelen op een andere plaats te zetten. Gino heeft het magazijn aangepakt, en eens heel grondig opgeruimd. We hebben ondertussen ook een rek bijgeplaatst. Enkel maanden geleden hebben we tweedehandsrekken op de kop kunnen tikken. Nu is er al één van geplaatst. Dit was geen simpele klus, maar we zijn blij dat hij er staat. Zo staan de paletten niet meer op de grond, maar netjes in het rek.

Vanmorgen stond de filmploeg aan onze deur. Iedereen was toch een beetje nerveus hiervoor, want eigenlijk is hier niemand die graag voor de camera staat. Eerst werd de toonzaal gefilmd, daarna de bureau, waar Gino en ik aan het werk zijn, en ook werd ons magazijn gefilmd. Daarna is Gino met de filmploeg vertrokken naar een werf, waar onze werkmannen in actie zullen gefilmd worden. Ik ben alvast benieuwd naar het resultaat. Jullie waarschijnlijk ook. Ik laat het jullie weten als het op internet staat!

1 opmerking: