dinsdag 10 november 2009

Lekke banden

Het is precies de week van de lekke banden. Zaterdag had onze witte camionette een band die loste. Na een paar uur zag je al het verschil. Gelukkig moest die camionette vandaag naar de garage. Die zullen dat wel oplossen. Gisteren had één van de bordeaux camionetten ook een band die loste. We zagen een nagel zitten. Deze is tot nu toe nog niet hersteld, waarschijnlijk deze avond. Vandaag belt één van onze werknemers dat de aanhangwagen een lekke band had op 100m voor de werf. En dan hadden we nog onze Sharan die ook een lekke band had. Deze was ernstiger. Die moest vervangen worden door het reservewiel. Gino heeft de band binnengedaan bij de garage, die mogen we vanavond ophalen. Ik hoop dat we onze portie "lekke banden" gehad hebben.

In het huishouden sta ik niet zo ver als ik had gewild. Door het slechte weer was mijn was nog niet droog en heb ik nog niet kunnen opplooien en strijken. Ik kon al een gedeelte verwerken, maar ik doe liever alles in 1 keer. Gisterenmorgen moest er nog een gedeelte gedweild worden, daar hadden we zondag geen tijd voor gehad. Deze morgen ben ik bezig geweest met de was uit te hangen en dan nog wat aan het eten te werken. Deze avond heb ik koorrrepetitie. Daarna wil ik nog rode kool klaarmaken voor morgen. Misschien heb ik daarna wel nog wat tijd om aan de was te werken.

Alhoewel de vakantie voorbij is, is het toch een speciale week. Morgen, woensdag, is een verlofdag. We zullen dan iets langer slapen, want gisteren zaten we door een late vergadering pas rond middernacht in ons bed. Na het opstaan zullen we naar de bureau gaan, in de hoop heel wat papierwerk te verzetten. Dit betekent dat ik weer niet aan de was zal kunnen werken. Ik hoop tegen vrijdag toch weer mee te zijn met mijn werk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten