woensdag 19 maart 2014

Je bent nooit te oud ..

... om bij te leren. De laatste week heb ik alvast veel bijgeleerd.

Vorige dinsdag en gisteren had ik de cursus : "het verhaal achter de cijfers". Toen ik het programma zag van deze cursus, zag dit er voor mij heel interessant uit. Het nadeel was dat ik mij hiervoor moest verplaatsen naar Zwijnaarde. Ik ben zodanig gewoon om niet veel meer op de baan te zijn, dat ik het niet meer zie zitten. Maar nood breekt wet : ik moest mij er over zetten. Ik heb letterlijk weer mijn grenzen verlegd. Ik ben er bijna feilloos geraakt. Lang leve de GPS! De cursus was, zoals verwacht, heel interessant. Een hele dag zijn we bezig geweest over balansen, jaarrekeningen, toelichtingen, ... Cijfers ontleden, analyseren, bewerkingen op maken, ... Interessant, maar wel heel vermoeiend! De cursus duurde tot 16u30. Met nog een drukke verkeerssituatie op de terugweg, was ik wel volledig van de kaart tegen dat ik op kantoor kwam. Het enige wat ik nog gedaan heb, is samen met Gino overlopen wat de telefoons en mails waren. Ik ging snel richting huiswaarts. Zo was ik vroeg thuis om te strijken. Daar komt geen denkwerk bij te pas en zo heb ik hier wat 'voorstand'.

Naast deze cursus zijn Gino en ik, samen met 2 van onze werkmannen vorige donderdagavond naar een info-vergadering gegaan van het AREI of het Algemeen Reglement van de Elektrische Installatie. Zo'n 2 uur luisteren naar de wijzigingen in de wetteksten over het gebruik van de correcte kabels. Ook 'heavy stuff'.

Maar het gevoel weer iets slimmer te zijn, doet ook wel deugd.

1 opmerking:

  1. Super! Deze cursus zal ongetwijfeld zeer goed van pas komen in jullie bedrijf.

    BeantwoordenVerwijderen