zaterdag 11 mei 2013

Extra Time

Een feestdag in het midden van de week is voor ons echt een verademing. Het geeft ons wat "extra time" om werk in te halen. 1 mei lukte het niet om werk in te halen, maar donderdag (Onze-Lieve-Heer-Hemelvaartdag) had ik het vast in onze agenda gezet. We zijn opgestaan, zoals op een normale werkdag. Gino's broer kwam helpen in de tuin. Er moest nog een uur of 2 aan gewerkt worden. Ik heb van de tijd gebruik gemaakt om thuis zoveel mogelijk schoon te maken en op te ruimen. Met stofdoek en borstel ging ik als een wervelwind door ons huis. Rond 10u30 zijn we naar "ons buitenverblijf" vertrokken. Ja, we noemen het soms lachend ons buitenverblijf, maar ik bedoel natuurlijk onze bureau. We hadden nog heel wat eindfacturen te maken en hiervoor is een feestdag ideaal. Dit vraagt heel wat concentratie. De rust van een feestdag is hiervoor ideaal. Gelukkig had Gino geen enkele dringende depannage en hebben we zo heel de tijd kunnen doorwerken. Tegen 18u30 hadden we een goed gevoel bij ons werk, we hadden heel wat werk verzet en we beslisten om er de brui aan te geven.

We hebben de dag op een leuke manier afgesloten, met een BBQ :


Het was de bedoeling om ook gisteren (vrijdag) hier verder aan te werken. Het was belange niet zo rustig als donderdag, maar toch heb ik de voorbereidingen van donderdag kunnen afwerken.

Op naar pinkstermaandag ... wie weet zitten we dan opnieuw in ons "buitenverblijf".

Geen opmerkingen:

Een reactie posten