zaterdag 23 maart 2013

Ja, het is alweer een tijdje geleden dat ik mijn blog aanvulde, dus heb ik ook veel te vertellen.


Time out

Gino en ik hadden nood aan een time-out. Het werd een beetje te veel van het goede. Dat voel je vlug aan als je van jezelf vindt dat je prikkelbaar aan het worden bent, dan is het hoog tijd. We waren er al een paar weken op aan het denken om een weekendje weg te gaan, maar we hadden gewoon geen één volledig weekend vrij. Plots werd vorige week iets vershoven van het ene weekend naar het volgende, waardoor we een volledig weekend vrij waren. Enkele dagen daarvoor had ik een mailing gekregen van een hotel uit nederland, waar we vroeger al geweest waren. Ze deden een serieuze promotie-actie nl. 2 overnachtingen met 1x dinner voor maar 67,00€. We kenden het hotel en wisten dus dat het een goed hotel was. Ik heb het vlug gereserveerd en zo hebben we kunnen genieten van 2 dagen platte rust. Ja, we hebben veel geslapen, blijkbaar hadden we daar toch wat achterstand in te halen. Voor de rest hebben we vooral geluierd, genoten van sauna & zwembad, gewinkeld, gewandeld, gegeten, ... eventjes alleen samen zijn. Zalig!

Nieuwjaarsfeest

2 weken geleden hebben we ons personeels-nieuwjaarsfeest gevierd. Ja, wat laat, maar zoals ik daarnet al vertelde zijn onze weekends vaak goed gevuld. Die zaterdag was een datum die bijna voor iedereen paste. Ons principe is dat wij dan werken voor ons personeel. We geven ze een lekkere maaltijd, zelf bereid. We waren in totaal met 23 personen, waarvan 2 kinderen & 1 jongere. Dat is een grote bende om zelf eten te bereiden, maar de truc is een goede voorbereiding. Het lukte prima! Er worden ook cadeaus gegeven. Wij aan onze werkmannen en bediende en zij aan ons. Ons hebben ze verwend met 2 restaurantchecques. Ze weten namelijk dat we graag gaan eten. Wij hebben de mannen een cadeaubon gegeven voor een bowling/karting-complex, en onze bediende heeft een mooi decoratie-stuk gekregen.


Zoals ieder jaar is het altijd gezellig. Het is leuk om te zien dat ze allemaal goed overeenkomen.



de feesttafel vooraf

de feesttafel na het feest

Beurs groothandel

Vorige week waren we uitgenodigd op een beurs van onze groothandel sanitair. Dit ging door in La Brugeoise in Brugge. Heel wat fabrikanten staan er om hun nieuwe producten te tonen. Na de beurs werden we getrakteerd op een walking dinner en een optreden. De toiletten daar zijn wel speciaal ...

Gelukkig waren er 'gewone' WC's achter het hoekje

Werken

Ja, als je deze blog leest is het alsof er niet meer gewerkt wordt. Maar natuurlijk is dat niet zo. Het is voor het ogenblik superdruk. Dat is ook de reden waarom ik niet zoveel meer blog. Gino's agenda zit vol met afspraken, mijn dagen zijn boordevol gevuld met het papierwerk en ook onze bediende werkt aan een hoog tempo om de map 'te maken facturen' te doen slinken. Toch hebben we samen het gevoel dat het is als 'vechten tegen de bierkaai' (of hoe was dat spreekwoord weer). Tijd om beslissingen te nemen, maar dat is voor een volgende blog.

Vanavond

Vanavond zullen we alle stress eens laten varen, en gaan we naar een komedie-toneel waarin mijn broer meespeelt. Ik verheug me er al op, eens gedachten op niets zetten en eens goed lachen!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten