woensdag 14 maart 2012

Druk, druk

Wat een druk weekend hebben wij achter de rug!

Het begon vrijdagavond al. Iedere 6 maanden vertonen we met onze vereniging een film. Dit weekend was weer zover. Het vraagt niet veel werk, maar er is toch wat voorbereiding aan. Gelukkig zijn we met een paar mensen. Vrijdagavond hadden we om 18u30 afgesproken om alles klaar te zetten. Tegen 19u30 was ik thuis. Vlug een hapje eten en weer vertrekken, want de film begon om 20u. Het was een komische film, en dat deed me deugd, want ik had een stressy dag gehad.

Zaterdagvoormiddag kwamen 3 mannen onze tuin eens grondig aanpakken. Alles zou gesnoeid worden. Ik heb gewacht tot ze aankwamen om eens samen de volledige tuin te overlopen. Om 9u kwam ik aan in de zaak. Om 10u kwam mijn neefje 2 uurtjes bij ons. Alhoewel het een lief en braaf kind is, vraagt hij toch aandacht. Ondertussen bleef de telefoon maar rinkelen. Om 12u heb ik mijn neefje meegenomen en zijn we gaan kijken hoever de tuinmannen stonden. Ondertussen hebben we thuis gegeten. Om 13u00 vlug weer naar de zaak. Om 13u30 wou ik naar het zaaltje om alles klaar te zetten voor de kinderfilm die doorging om 14u30. De film was om 17u gedaan. Daar kwam nog eens bij dat er heel wat depannages waren die dag, zodat Gino constant bezig was. Om 17u30 kwam een jongeman solliciteren. Om 18u30 reed ik richting huis. Ik wou eigenlijk eerst wat relaxen, maar daar was geen tijd voor. Om 19u30 werden we verwacht op het eet-en dansfestijn van Unizo. Daar zijn we jammer genoeg niet lang kunnen blijven. Door de drukte van de hele dag waren we heel vlug moe en hebben we om 23u30 moeten toegeven dat we beter naar ons bed konden gaan.

Zondagmorgen was het iets kalmer. Ik heb wat aan de was kunnen werken, Gino is naar de bureau gegaan. Maar de drukte van het weekend was nog niet voorbij. Tegen 12u werden we verwacht in een restaurant in Middelkerke voor onze jaarlijkse familiebijeenkomst. Gelukkig hebben we kunnen genieten van de zon, door een wandeling op de dijk tussen het dessert en de koffie. Zondagavond zijn we dan maar vroeg gaan slapen. Want de drukte duurde maandag nog voort, door een receptie die maandagavond doorging.

Gelukkig staat er volgend weekend minder op het programma ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten