zaterdag 1 oktober 2011

Facturen

Vorige week zondag heb ik onze facturenmap eens volledig doorbladerd. Omdat de facturatie nu volledig door onze bediende gebeurt, heb ik er al een tijdje geen zicht op wat wel en niet gefactureerd was. De facturenmap ziet er nog altijd even dik als begin dit jaar en dat wou ik eens aanpakken. Ik had een lijst opgesteld met de facturen die zeker mogen/moeten gemaakt worden. Dit was een leiddraad voor onze bediende. De facturen op de lijst waren vooral moeilijke of ingewikkelde facturen, met (heel) wat uitzoekwerk. Ik heb de "kleine" facturen voor mijn rekening genomen. Sommige bleven wat achter, omdat het voor Erika niet altijd duidelijk was.

Onze inspanning heeft toch wat resultaat. Samen hebben we 61 facturen gemaakt in 1 week tijd. Het lijstje is nog niet afgewerkt, maar dit is ons resultaat van vorige week :




Geen opmerkingen:

Een reactie posten