vrijdag 15 april 2011

Vakantie


Hier is het volop vakantie-sfeer. Toch bij de kinderen. Ze mogen 's avonds wat langer opblijven. 's Morgens moeten ze toch mee met mij naar de zaak. Dat is om 7u30 opstaan en om 8u vertrekken. Ook voor ons is het een beetje vakantie. Onze wekker staat op 6u30 in plaats van 5u45. Dat is toch iets langer slapen. . Sinds de examens zijn ze allebei al ziek geweest. Brecht was vorige week woensdag ziek. Mathias had het eergisteren zitten. Hij stond op met 39,6°C koorts. Hij heeft heel de dag in de zetel gelegen. Tegen de avond begon zijn eten weer te smaken. Hij ging vroeg slapen en 's anderendaags was hij al veel beter. . We waren jammer genoeg niet thuis woensdagavond. We waren uigenodigd naar de opening van een varkensstal, waar wij de electrische installatie hebben gerealiseerd. Het is voor mij telkens leuk om het resultaat te zien. Ik heb hiervoor niet zo vaak de kans. We werden hartelijk onthaald en kregen drank, pizza en chocomousse a volonté. Het was goed georganiseerd. . Gisterenavond was ik ook niet vroeg thuis. Ik had al meer dan een week nieuwe werkkledij liggen voor onze werkmannen. Het was er nog niet van gekomen om die te verdelen per persoon (en dus per maat). Daar heb ik me gisteren mee bezig gehouden. Nu ligt alles netjes klaar :

Ze kunnen weer voor een tijdje weg met deze nieuwe lading. Per persoon is er : 1 body-warmer, 2 truien en 5 T-shirts, telkens met op de voorkant ons logo en op de achterkant onze naam en 'activiteiten'. Zo zijn ze weer allen in uniform.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten