vrijdag 7 januari 2011

Mijn map

Ziehier mijn map 'te maken facturen'.

Als het wat stiller is op mijn blog zal het vooral door die map zijn. Ik heb mij voorgenomen die binnen 2 weken minimum tot de helft te brengen.

Hoe is die map zo dik kunnen worden? Ik stel mij die vraag toch. Tegen het einde van het jaar is er natuurlijk heel wat ander papierwerk te doen, zoals de stocktelling, het kasboek afwerken, nieuwe lijsten maken, ... Tussen kerst en nieuw zijn we toch wat ziek geweest, waardoor ik toch minder productief was, mag ik wel zeggen. Maar ik ben strijdlustig : die map moet vermageren!

Ondertussen probeer ik het huishouden ook weer op rails te krijgen. Door ons kerstfeest heb ik de rest wat laten liggen, zoals de was bijvoorbeeld. Sinds gisterenavond ben ik weer mee met de was. Enkel de berging vertoont nog sporen van het kerstfeest, dat moet nog wat opgeruimd worden. Tegen eind volgende week moet dat wel lukken.

Eergisteren heb ik eventjes de zaak verlaten om te gaan shoppen. De kinderen konden wel wat kleren gebruiken. Ik had gevraagd aan Gino om zo snel mogelijk in de namiddag de winkel over te nemen. Tegen 4u was Gino daar. Ik ben snel mijn auto ingesprongen en heb naar de 2 winkels kunnen gaan waar Mathias en Brecht toch meest hun keuze kunnen vinden. Ze kunnen alleszins de rest van de winter door met hun nieuwe kleren. Het moest snel gaan, maar het is gelukt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten