woensdag 26 januari 2011

Er zijn er 2 jarig ...



Vorige week was Brecht jarig. 13 jaar! Bij ons wordt dat gevierd met een avondmaal gekozen door de jarige. Brecht heeft gewone kost gekozen, maar vooral veel werk : kippefilet met verse champignonsaus, bloemkool met witte saus in de oven en puree, ook liefst in de oven. Het was wel een lekkere maaltijd. We eten dan ook niet op de zaak, maar thuis. De kinderen kunnen daar echt van genieten om thuis te eten.




Vandaag hebben we ook een jarige : Mathias. Mathias wordt vandaag 16 jaar! Een belangrijke leeftijd in het leven van een puber. Ik herinner mij nog de dag dat ik 16 werd. Ik voelde me half-volwassen. Voorlopig staat op het menu balletjes in tomatensaus met puree. Misschien verandert dit nog, want ik zal Mathias laten kiezen bij de slager.

En nu ga vlug opnieuw aan de slag : facturen maken, natuurlijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten