dinsdag 24 augustus 2010

Een bewogen weekend en een nieuwe kracht

Vorig weekend was een bewogen weekend. Vrijdagavond zijn we naar een BBQ van een plaatselijk KLJ geweest. We hebben het weekend (vrijdag de BBQ en zaterdag de fuif) van dit KLJ gesponsord en gingen ook graag naar de BBQ. We hadden het niet te laat gemaakt, want zaterdag was weer werkdag. Zaterdag zou een sollicitant langskomen, maar die had jammer genoeg laten weten dat hij zich had bedacht. We zijn dus nog steeds op zoek naar een technieker.

Zaterdagmiddag kregen we echter slecht nieuws. Gino's moeder werd met spoed naar het ziekenhuis gebracht. Mijn schoonzus was meegekomen met de ziekenwagen. Ik heb (samen met een kleinkind) mijn schoonzus vergezeld in spoed. Tegen 17u was ik terug thuis. Ik had Gino regelmatig op de hoogte gehouden, want hij was in de zaak gebleven. Het ging al beter met zijn moeder, maar ze zou toch zeker een week in het ziekenhuis moeten blijven.

Zondag was er opendeur bij een klant nl. het baliehof in Zerkegem. Een boerderij die zich toespitst op het verwerken van melk tot hele lekkere dingen. We mochten (bij wijze van reclame, waarvoor onze dank) onze bestelwagen plaatsen aan de ingang van de parking. Dit hadden we zaterdagavond gedaan. Zondagmorgen was ik rond 7u opgestaan, want we hadden een druk programma. Ik wilde eerst en vooral de benedenverdieping van ons huis gekuist hebben. Tegen 10u was dat ons gelukt. Daarna trokken richting Baliehof. Eerst even langsgaan bij Gino's vader, want die was alleen, doordat Gino's moeder in het ziekenhuis verbleef. Op het baliehof was het al heel druk. Rond 13u30 zijn we dan vertrokken richting Oostende, om Gino's moeder te bezoeken. Ze was al beter, maar moet er zeker nog de hele week blijven. We hebben haar de hele namiddag gezelschap gehouden. Tegen 17u zijn we opnieuw richting Baliehof gereden. We hadden beloofd te helpen bij het opruimen van de tent en het afbreken van de tent-vloer. Dit was vanaf 18u, maar ik wou graag eerst nog langs hun nieuwe (hele mooie) winkel. Onze kinderen zijn vooral verzot op de chocomousse en de pudding met speculoos, maar ook in de grote keuze kaas, vinden ze hun smaak. Ik lust vooral hun plattekaas en de notekaas. Je kunt waarschijnlijk al raden dat ik een volle zak lekkers mee had. Voor de geïnteresseerden : http://www.baliehof.be/ . In het naar huis rijden zouden we de camionette meenemen. Net voor het vertrekken, kregen we telefoon : een depanage. Gino moest nog naar Slijpe. Gelukkig had hij een camionette, en moest hij niet eerst naar huis. Zo was ons weekend vlug voorbij.

Maandag is een nieuwe kracht gestart : Jurgen. Een technieker voor CV en sanitair. Deze persoon neemt de plaats in van de persoon die enkele weken geleden zijn ontslag heeft ingediend. Het ziet er naar uit dat Jurgen hier zijn 'draai' wel zal vinden.

1 opmerking:

  1. Dag Anja en Gino,
    bedankt voor jullie bezoek aan onze Opendeurdag, maar nog meer bedankt om na het evenement nog even de handen uit de mouwen te steken om de tent te ontruimen op zondagavond

    BeantwoordenVerwijderen